nastaveni alias v mailu

Petr Marek Petr.Marek na dango.cz
Úterý Listopad 18 08:34:57 CET 1997

Diky za odpoved, ale v tom problem neni, to uz jsem zkousel. Kdyz prohodim
poradi, vysledek je stejny, opet pro prvni jmeno. Uzivatel je petr.

Obavam se, ze chyba bude jinde (v konfiguraci sendmailu?), ale nemuzu
prijit na to, kde.

# Put any sendmamil aliases here
Petr.Marek:petr

~# newaliases
/etc/aliases: line 2: Petr.Marek... cannot alias non-local names

Petr Marek

petr na dango.cz