cesky xterm

Snek linux-cz na www.alla.sk
Úterý Listopad 18 08:41:27 CET 1997

Martin Povolny wrote:

> Mam Xf 3.3.1 + cs-tools + xkb patch.
> na hotnim radku klavesnice mi jedou vsechny hackovany pismena a klavesa
> hacek/carka. Carkovany klavesy ani tuk. Kdyz jsem to zkousel bez xkb
> patche, tak me jely carky a ne hacky.
> Taky by me zajimalo, co jsem udelal spatne.
>                 Martin Povolny

Mam stim naprosto stejne zkusenosti. Pouhou instalaci
zaplaty
bez hlubsich znalosti to proste nepise. Ja jsem ten problem
vyresil po svem. Nepouzivam mrtve klavesy, stejne jako jedna
sada slovenskych klavesnic.

Moji "paskvilovou" klavesnici kompromis najdete na
http://www.comp.cz/linux/www/cestina/cz-kbd.html
(Nepouziva mrtve klavesy, ale jejich funkcnost je
ponechana.)

S pozdravem Snek :-)