RedHat 4.2 a PPP, ziadost o pomoc

Roman Pastierik barta na uvt.uniag.sk
Úterý Listopad 18 11:07:19 CET 1997

Vsetkych pozdravujem a zaroven prosim o pomoc.

Pouzivam RedHat 4.2 a mam problem s pripojenim na internet
cez PPP. Tato sprava je odoslana z win95, kde spojenie nakonfigurovane
mam.
Problem v Linuxe spociva asi v tom, ze modem spojenie s protistranou
nadviaze
,chvilu je ticho a potom zavesi a nevypise sa ani ziadne hlasenie.
Skusal som manualne spojenie ako aj cez X-win Network Configurator.
Poskytovatel pouziva dynamicke
pridelovanie IP. Nie som si isty ako spravne ( a kde ) mam uviest IP,
NETMASK,
GATEWAY a pod. a ci je vlastne mozne na spojenie pouzit Network
Configurator ?

Za vsetky cenne rady aj priamo na email dakujem.

Roman Pastierik
barta na uvt.uniag.sk