format Fontu v X

Úterý Listopad 18 12:56:38 CET 1997

On Tue, 18 Nov 1997, Martin Dostal wrote:

> Nevi nekdo nahodou, kde se da sehnat hejaky dokument s popisem
> bitmapovych fontu v XWindow ?? Hledal jsem v originalni dokumentaci
> ktera je u instalaca, ale moc jsem toho nenasel.

doporucuji vzit zdrojaky X a navstivit adresar xc/doc (nebo docs?
ted nevim), je tam spousta zajimavych veci a mj. tez specifikace
formatu BDF, coz je (od te doby, co byl opusten format SNF)
kanonicky format bitmapovych fontu v X

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]