SAMBA - tisk

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 18 15:33:07 CET 1997

> Pokousim se zpristupnit tiskarnu pro masiny s NT/Win95. Mam Calderu 1.1,
> cili v podstate RedHat 4.2, kernel 2.0.30. Sambu mam verzi 1.9.17-p2-1.
> Vsechno vypada, ze funguje v pohode, tiskarna i sdilene adresare jsou
> videt, ale pokud chci neco vytisknout, tak se na /var/samba/spool pouze
> vytvori soubor obsahujici tiskova data a nic se nevytiskne. Prikazem lpr
> ten soubor muzu normalne vytisknout, ale to jaksi neni to prave
> orechove. Nastaveni tykajici se tisku mam takoveto:

Mam pocit, ze to nejak souvisi s tim, ze redhat ma /dev/lp jako link
na /dev/lp0 a to velmi casto neexistuje. Kvuli tomu nenabehne lpd,
tuhle jsem nemel cas to nejak moc resit a tak jsem dal do crontabu, ze
ze kadou minutu spusti lpd a ono to fuguje OK, od te doby jsem ale
nemel cas dohledat proc a jak abych mohl lpd v crontabu zrusit.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.