Modem v linuxu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 18 15:56:11 CET 1997

On Mon, 17 Nov 1997, Ivo Studensky wrote:

> [...]
> Procetl jsem si nektere zdroje, a podle nich jsem nastavil parametry
> modemu v souboru rc.serial nasledujicim zpusobem :
>
> /bin/setserial /dev/cua2 uart 16550A port 0x3E8 irq 9 spd_vhi
>
> V tomto nastaveni by problem byt nemel, protoze ho linux akceptuje.
>    Jedna se o PnP modem a veskere parametry nastaveni jako je port ci
> irq jsem zjistil ve Win95 (kde modem bezproblemu funguje) a overil v
> manualu modemu. Presto, kdyz se pokousim k modemu dostat pomoci minicomu
> nebo seyonu, dostavam same chybove hlasky a modem se vubec neoziva.

Ja bych zkusil zkontrolovat, jestli link /dev/modem ukazuje na /dev/cua2.
Standardne je to tusim na /dev/cua1 a minicom komunikuje nejdrive pres
/dev/modem. Pokud jsi zadal primo /dev/cua2, pak je zrada jinde.
Zaver je potom asi takovy, ze je lepsi No P&P modem :)

R.V.

Studensky   <xstudens na informatics.muni.cz> >

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |