Instalace z FTP

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 18 23:35:32 CET 1997

On 18 Nov 97 at 23:08, Vladimir KLOZ wrote:

> zkousel jsem instalovat Linux mustang/RedHat 4.2 z FTP serveru
> sunsite/mff..., ale ma to jeden hacek.
> Pri instalaci se vsechny soubory dekomprimuji do swap part(usuzuji podle
> toho, ze cim byla vetsi, tim vice se toho nainstalovalo). To mi ale
> naprosto nevyhovuje. Potreboval bych instalovat primo na Linux native.
> Necha se to nejak zaridit?

Nuz neni mi moc jasne, jak jste toho dosahl, soubory se zrejme dekomprimuji do
pameti ci swapu, ale po zapsani na disk se pamet zase uvolni. A ja osobne jsem
mel problemy u mustangu jen s instalaci lila, ktere zahlasilo, ze na zdrojovem disku
neni a skutecne se nenainstalovalo. Na zdrojovem disku, tedy ftp.sunsite, ale bylo.

Tady bych doporucil venovat zvlastni pozornost tomu, co pise fdisk po volbe p, melo by
to vypadat zhruba takto:

/dev/hda1      ...... type Linux native
/dev/hda2    ....... type Linux swap

a instalovat samozrejme do te linux native.

Pise to alespon neco, nez to spadne?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.