Adabas D (& Linux)

Róbert Drotár drotar na ipg.sk
Středa Listopad 19 02:06:40 CET 1997

Michal Vanka wrote:
> Co budete delat, az se Vam pri rizeni technologickeho procesu
> stane nasledujici udalost?:

> Michal Vanka

  Predpokladam, ze to bol takpovediac, mensi utok na linux... ;)
Uz som pocul o linuxe, ktory mal uptime 650 dni, bohuzial o
ziadnych NTckach som nic podobne nepocul... a moja skusensot s NT
je ze je VELMI VHODNE ich restartnut co najcastejsie... (niekde mizne
pamat - mozno v M$)
  Ale vy ste asi ani nechceli NTcka, predpokladam, ze Vam islo o
propagaciu nejakeho commerce UNIX*, ale bohuzial to nebola odpoved na
polozenu otazku...

PS: Ospravedlnujem sa za dalsiu neodpoved, ale mal som chut nejako
reagovat... ;)

wa