Ati + RedHat 4.2

Zbynek Matousek xmatous1 na erinys20.fi.muni.cz
Středa Listopad 19 10:14:15 CET 1997

Vyzkousel jsem zpusob pomoci rpm. Nejsem sice zatim pripojenej na sit
(alespon doma ), ale stahl jsem s ty instalacni baliky. Pri instalaci (
presneji hned pri startu mi to nasalo:

faled dependencies

licm.so.6 needed by XF...
..
..
..
ld-linux.so.2 needed by XF...

Dotahl jsem si tyto knihovby a zkopiroal do /lib, kde se nachazely uz
predtim jejich starsi verze.  Nic se ale nezmenilo. Porad se to nehodla
nainstalovat. Hlasi to stejne chyby.

JAk mam tomu stroji rict ze ty knihovby tam jsou ? Nebo pokud je mam ve
spatnem adresari, tak kam vlastne patri.

ps: knihovny jsem stahoval z
ftp:ftp.redhat.com/pub/redhat/mustang/i386/RedHat/instimage/lib/