Adabas D (& Linux)

Jaromir Dolecek dolecek na ics.muni.cz
Středa Listopad 19 11:52:22 CET 1997

In article <34723BA0.6D074D54 na ipg.sk>, "Róbert Drotár" <drotar na ipg.sk> writes:

>   Predpokladam, ze to bol takpovediac, mensi utok na linux... ;)
> Uz som pocul o linuxe, ktory mal uptime 650 dni, bohuzial o
> ziadnych NTckach som nic podobne nepocul... a moja skusensot s NT
> je ze je VELMI VHODNE ich restartnut co najcastejsie... (niekde mizne
> pamat - mozno v M$)

To je i moje zkusenost. Jak nekdo spravne poznamenal, cas od casu
je treba je i preinstalovat. Nicmene toto neni skupina o NT (zatim ? ;-)
a diskuze o chybach v MS produktech jsou uz nudne a naprosto irelevantni.

BTW - v puvodnim mejlu vubec nebylo, ze by se jednalo o hlasku od Linuxu.
Takze z tohoto usuzuji, ze tato hlaska se objevuje casteji, kdyz
byla poznana jako Linuxova ;-)

>   Ale vy ste asi ani nechceli NTcka, predpokladam, ze Vam islo o
> propagaciu nejakeho commerce UNIX*, ale bohuzial to nebola odpoved na
> polozenu otazku...

Linux neni jediny free Un*x like system ... a nejsem si ani jisty,
ze by byl nejlepsi. Zacina prebirat typicky featurism "oblibenych"
systemu. Kdy se dockame browseru integrovaneho s desktopem Linuxu ?

Tot mych 0.02p.

jd
---
Jaromir Dolecek <dolecek na ics.muni.cz>	http://www.ics.muni.cz/~dolecek/
It is better never to have been born.  But who among us has such luck?
One in a million, perhaps.