filtrovani posty (procmail)

Ales Cepek cepek na fsv.cvut.cz
Středa Listopad 19 12:29:47 CET 1997

On Wed, 19 Nov 1997, Pavel Kankovsky wrote:

> zaslouzil si to (viz vyse) :)

> ne zcela--tvurci viru to delaji (aspon si to myslim) pro sve poteseni
> a na naklady moc nehledi, zatimco spammeri z toho maji $$$, takze
> casem dojdou k bodu, kdy se jim to prestane vyplacet (doufam, ze se to
> stane brzo)

Naprosta vetsina spammu, ktere dostavam se tvari jako by prisla z
domen compuserv, AOL ci podobne. Mel jsem takovouto vagni ideu:

* pokud komunikuji s nekym z inkriminovanych domen, odfiltruji
  jeho dopisy explicitne.

* vsechny ostatni dopisy vratim (replay) se zpravou, ze postu z techto
  domen vzhledem ke spammum nectu a pokud nekdo opravdu pise me,
  pak se omlouvam a prosim, aby mi dopis poslal znovu a v subjectu
  uvedl "nejaky text, ktery mi umozni poznat, ze nejde o spamm"

* zahodim vsechny zpravy, o tom, ze nektery z vracenych dopisu
  z predchoziho bodu nelze dorucit.

Je to mirne "obhrouble" ale principialne by to snad slo, ne? Chtel
jsem se zeptat, jestli nekdo nema neco v tomto duchu (analogie
automaticky generovanych zprav "postu budu cist az po navratu z
dovolene dne xx.yy).

Ales Cepek