SCSI a Red Hat Linux (WD 7193)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 19 14:45:51 CET 1997

On Wed, 19 Nov 1997, kotal wrote:

> [...]
> Protoze standardne ve zdrojacich jadra neni podpora WD 7193. Nekolik
> patchu (asi tri), ktere jsme se znamym nasli na inetu, nechodi. Po
> nekolika upravach (pred nimi to vubec nic nedelalo), na ktere jsme se
> zmohli, dostavame tyto hlasky:
>
> SCSI host wd 719x.....found at IObase 0x7000 membase 0xe0400000
> aborting command due to timeout host 00 LUN 00 channel 00 pid 00
> SCSI host 0 (pid 0) timeout - resetting
> SCSI bus is being reset
> SCSI host 0 (pid 0) timeout ..........
> ..
>
> Jestli nekdo vite, co s tim, tak budem vdecni za kazdou radu.

Bohuzel mam stejnou zkusenost. Ja mel radic i sitovku i VGA na PCI a
proste to Linux nedokazal poznat. Reseni nakonec zbylo z jineho stroje,
kde jela (N)aprosta (T)ragedie, vzit Adaptec a pak vse bezelo jak ma.
Ja bych ten radic vymenil za uplne jiny, Buslogic nebo tak...

R.V.

> 					Diky
> 					R. Kotal

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |