Linux x DOS plip

Z.H. zdenekh na bigfoot.com
Středa Listopad 19 16:16:46 CET 1997

Jan Liska wrote:

> se
>
> Zkouseli jsme to, beuspesne. Ten driver si s PLIPem v Linuxu IMHO moc
> nerozumi. Jakmile jsme na ten comp dali Linux, rozbehlo se to moc
> hezky.
> Kabel jsem vubec nepredelaval, jelo to na obyc. laplinku +-40kB za
> sek.
> (jestli se dobre pamatuju).
>
> Lisak

No, chyba byla v tom packet driveru. To, co vystavuji u Crynware,
nefunguje. Poslal mi jeden dobry clovek packet driver opet od Crynware,
delsi vo par byte, ale ten uz funguje.

:-) testoval jsem to IMHO docela zajimavym zpusobem : na web server pod
DOSem z Linuxoveho browseru ....
----
Zdenek Havelka
zdenekh na bigfoot.com