NFS root + plip

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Listopad 19 16:33:08 CET 1997

Martin Mares pise:
: > Potrebuji nutne nabootovat Linux z fd0 pres plip.
: > Zkousel jsem to z diskety pomoci lila. Bohuzel se mi
: > nepodarilo aktivovat plip pred pripojenim "NFS root".
: >
:    Ja bych rekl, ze to je tim, ze PLIP je point-to-point device,
: ktera nfsroot standardne nepodporuje. Mozna by to slo obejit
: nasledujicim patchem do fs/nfs/nfsroot.c:
[... patch smazan ...]

	Ja myslim, ze neni duvod pouzivat NFS-root v kernelu, kdyz
existuje pomerne jednoduchy, elegantni a dostatecne obecny zpusob,
jak tohle udelat z user-space. Ten zpusob se jmenuje intrd
a lze tam udelat skoro cokoli (napr. boot z PCMCIA sitove karty
nebo z PCMCIA disku, ale treba i NFS-root pres nejake exoticke
zarizeni, jako je PLIP). Vyroba initrd je dobre popsana
v linux/Documentation/.

	Ostatne v 2.1 uz NFS-root ani neni.

-Yenya

--