reset serial portu | modemu

Jacek Kopecky kopeckj na muohio.edu
Středa Listopad 19 17:58:30 CET 1997

 Dobry den.
 Zas problem: mam RedHat 4.2, modem 33,6, a dlouhou dobu fungoval uplne v
pohode. Ale ted venku, zacalo mrznout, tady se zacalo topit (mozna to ma
souvislost), a modem vetsinou po chvili ppp spojeni umira. A to tak, ze ani
pppd nepozna, ze vlastne nezije, ale presto nefunguje, kdyz ho zrusim
(ctrl-c), tak zkonci. V logu messages ani secure se neobjevuje nic
podezreleho, teda nic.
 Po tomto zruseni pppd se ale modem neresetuje, neprerusi spojeni, a
nezavesi. I kdyz modem na druhe strane to uz asi pochopil a odpojil se. V
takoveto situaci mi pomaha jen prebootovani s tim, ze az linux vse
poukoncuje, pouziju tvrdy reset. Jen pak je modem zas v poho. Chvili.
 Myslim, ze by se mi aspon hodila nejaka metoda na reset modemu, tedy jak mu
rict, aby provedl to, co dela pri hw resetu.
 Jo, zkousel jsem ho odpojit od linky, ani potom se neodpojil. Kdyz jsem ten
drat zas zasunul, tak zas byla linka ven obsazena.
 Koukal jsem se do Serial-HOWTO, ale tam o tom toho moc neni, akorat neco o
resetu modemu pri padu jakehosi DTR ci ceho... A to jsem nastavil, a ani jsem
nepresel pres login.
 Takze shrnuti: jak resetovat modem, nebo jak ho nasilne prerusit, kdyz si
mysli, ze komunikuje, nebo i kdyz komunikuje?
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: kopeckj na muohio.edu (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj