IP fragment overlap bug

Jan Vycudilik honza na housle.sh.cvut.cz
Středa Listopad 19 19:19:46 CET 1997

> :
> : Viz vcerejsi svet namodro (http://modrysvet.codalan.cz/)
> : Kamarad si to u me vyzkousel a opravdu to funguje (i na 2.0.32) :(
> : Novejsi jadro jeste neni, ze ?
>
> 	Je tohle pravda? Ja myslim, ze ta chyba s fragmenty byla odstranena
> v pre-2.0.32-5. Vi nekdo nejake podrobnosti? Na linux-kernel se o tomhle
> vubec nepise.

To jadro, na kterem to padalo bylo opravdu 2.0.32.2 Novejsi jadro jsem
hledal, ale na sunsite.mff.cuni.cz, ted nevidim vubec zadne jadro
2.0.32. Proto jsem se psal na novejsi verzi jadra.

Honza

(p.s.) Na modrem svetu tvrdili ze vsechny jadra, tak me tesi, ze tomu
   opravdu tak nebylo :-)