Simulace uzivatele pod X window

Čtvrtek Listopad 20 10:49:21 CET 1997

On Thu, 20 Nov 1997, Frantisek Krupka wrote:

> Mozne to je, sam jsem nic takoveho ale nedelal. Podivej se na moznosti
> generovani udalosti

Ty jsou dve:
  1) XSendEvent
  2) extension XTEST

ad 1) vysilane udalosti jsou oznacene jako "synteticke" a klienti je
vetsinou ignoruji, takze je to pro dany ucel efektivne nepouzitelne

ad 2) to je urceno hlavne k automatickemu testovani, ale dalo by se to
pouzit

nicmene silne pochybuji, ze by libovolna z nich umoznila zabit
xserver pomoci ctrl+alt+bksp

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]