filtrovani posty (procmail)

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Listopad 20 11:09:45 CET 1997

Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> No nevim, uvolnil jsem na serveru omezeni IP
> adres pripojeni na nasi domenu a pustil tu
> kontrolu. A tohle je vysledek
>
> Initiating Third-Party Mail Relay Test ...
>
> Target Host = power.feld.cvut.cz
> Test Address = nobody na unicom.com

> ----------
>
> Looking up power.feld.cvut.cz ...
> Launching rlytest ...
> Connecting to 147.32.192.32 ...
> <<< 220 power.feld.cvut.cz Mercury 1.32 ESMTP
> server ready. >>> HELO garcon.unicom.com <<< 250
> power.feld.cvut.cz Hi there, garcon.unicom.com.
> OK - send RCPTs. >>> RCPT TO:<nobody na unicom.com>
> [...]

Z nejakeho duvodu povazoval '-' v odpovedi za navratovy
kod. Muzes jim napsat. Ale o co go, jsou tam zajimave
informace a mimo jine i ptr na Allmanovu stranku, kde pise,
jak konkretne se ten relay zakaze. A o to slo.

					Edheldil