Ceske Homepage

Snek linux-cz na www.alla.sk
Čtvrtek Listopad 20 11:33:07 CET 1997

Michal Rada wrote:

>   Dela si nekdo z vas Ceske WWW-stranky po linuxem?
>
>    Zajimalo by mne, jestli pouzivate nejaky HTML-editor nebo to
> vsechno ruco fuco pisete. Pokud uzivate ten editor, tak by mne
> zajimalo ktery, a jestli nejsou problemy s cestinou. Diky Michael

Pisi jen pod Linuxem a to v Netscape Composer 4.03.
Cestina v ISO-8859-2 je 100% funkcni jak klavesnice,
tak zobrazovani. Nemam snim naprosto zadne problemy.

Dalsi pouzitelny ja AsWedit. Grafiku zpracovavam
pomoci programu xv a Gimp 0.99.15.

Vysledek muzete videt na strankach projektu LINUX-CZ

http://www.comp.cz/linux    (Primary: IBM Global Net)
http://linux-cz.upce.cz     (Mirror:  Cesnet)
http://linux-cz.alla.sk     (Mirror:  Slovensko)

S pozdravem Snek :-)