Ceske kodovani pro Windows

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Čtvrtek Listopad 20 11:51:41 CET 1997

> Na vasi otazku existuje jednoducha odpoved - na strane textovych
> browseru to pry umi krasne prevadet a zobrazovat novejsi development
> verze lynxu, na strane Xkove Netscape Communicator, tedy az na verzi
> 4.04, ktera dle mych zkusenosti ma s timhle problemy. A staci obycejne
> IL2 fonty. Prevadi si to interne.
> Pokud se nekomu podari to rozchodit i s 4.04, napiste lidi proboha JAK.

   Napiste, jak to rozchodit s NC 4.03 (s normalnimi IL2 fonty). Mozna, ze
jsem posledni ignorant, ale nejak jsem si nevsiml, ze by toto bylo FAQ
s odpovedi...

   Pokud by se uz mely pouzivat ne-IL2 fonty, tak je asi lepsi vyrobit
z IL2 fontu fonty v kodovani Windows-1250, nez konvertovat Windowsovske
fonty do BDF, jak kdosi doporucoval v dalsim prispevku. Koneckoncu ty
upravene fonty uz nekde na FTP jsou. Ale opravdu systemove reseni (na
strane klienta) je, aby prekodovani delal WWW prohlizec. NC 4.03 ma sice
na Windows-1250 polozku v menu, ale ta mi nefunguje.

                                                    S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
    Department of Computer Science, Technical University of Liberec