Uz zase cestina

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Čtvrtek Listopad 20 12:17:43 CET 1997

 Ahoj lidi,

omvlouvam se 200% FAQ, ale proste ja tu cestinu nedokazu
rozchodit.

 Takze mam: Sarah Linux
            cs-tools-0.19
            kbd-0.97

cs-tools jsem kdysi bez problemu nainstaloval. Pak jsem
je ale delsi cas nepouzival. Mezitim jsem naprosto
chaoticky zmenil kde co. Nyni potrebuji opet psat cesky,
ale ouha. At uz na konzoli nebo v rxvt nebo v xtermu po
stisknuti Pause klavesy 1-9 jen bezmocne pipaj a klavesa
3 jeste pise (arg: 9). Po reinstalovani cs-tools xterm
prestal reagovat na Pause docela.Umite pomoci???

                          Dik

				PETR

|  Ing. PETR STURC                                          |
|  DEPT. OF MAGNETISM             tel. +420 2 6605-2705     |
|  INSTITUTE OF PHYSICS AV CR     tel. +420 2 6605-2108     |
|  NA SLOVANCE 2                  fax. +420 2 821227        |
|  CZ 180 40 PRAHA 8              E-mail: sturc na fzu.cz      |
|  CZECH REPUBLIC                 http://www.fzu.cz/~sturc/ |