filtrovani posty (procmail)

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Čtvrtek Listopad 20 11:45:30 CET 1997

In cz.comp.linux was written by Karel Dudasek <dudasek na vtopu.army.cz>:
->> > tam, kde ma nekdo aspon trochu rozumu, ze sebe verejnou relay nedelaji
-> V ktere casti konfiguracniho souboru pro sendmail se to nastavuje.
-> Kdyz jsem tam potreboval neco zmenit, myslel jsem, ze se zblaznim ;-)

www.sendmail.org/nospam
tam je definovana kopa testov na spam a typicke vlastnosti spamu (falosne
adresy, cudny relaying) A to odchyti slusnu cast spamov bez toho aby ste
ohrozili postu ktora chodi normalne... leda ze by niekto posielal 'normalnu'
postu 'nenormalne' lebo ma debilne nakonfigurovany mail... ale to uz je fakt
jeho chyba...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar