Posilani mailu

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Čtvrtek Listopad 20 11:57:21 CET 1997

In cz.comp.linux was written by Martin Dostal <xdostalm na csllab.felk.cvut.cz>:
-> Kdyz si v mojem maileru (treba Netscape) nastavim jako server pro
-> odchozi postu upne nahodnej mailserver, tak mi posta vklidu odejde. Da
-> se nejak zabranit tomu, aby takto nekdo pouzival muj server na kterem
-> bezi sendmail a pop3 ??

sendmail sa da prelozit s podporou tcp wrapperov a v hosts.{allow,deny}
nastavit kto moze kto nie. Alebo ho bezte cez inetd a tcpd, s tym istym; a
popd detto;

imho provideri by mali zakazat svojim zakaznikom chodit von na SMTP; mozno
aj POP a IMAP... ale SMTP urcite (proti spamom)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar