IP fragment overlap bug

Ostrihon Patrik ostrihon na vah.fei.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 20 16:09:19 CET 1997

On Wed, 19 Nov 1997, Leos Bitto wrote:

> Na sunsite je zatim patch-2.0.32.gz, linux-2.0.32.tar.gz tam jeste neni.
> To ale nikomu nevadi, ze...
>

> Leos Bitto

	No asi by tomu trebalo urobit koniec. Takze na svojom pocitaci
som mal nainstalovane 2.0.31 s patchom na videocd a patchom na fat32, nls ...
Mal som zapnutu defragmentaciu paketov a routrujem kolegu na internatnu
siet. Ked chcel niekomu cez ten bug zhodit masinu, odniesla si to stale
moja (to je tou defragmentaciou), nehovoriac o tom ze ked to adresoval
mne. Na taketo jadro som pustil patch na 2.0.32 prebehol bez problemov a
masina routruje ok neda sa tym uz zhodit, ani ked sa jej ten paket posle
priamo.

						pa3k

PS: to iste server na internate, akurat ze na nom neboli tie patche na
videocd iba obycajna 2.0.31 a daj som patch 2.0.32.