Nechutny HACKER

Čtvrtek Listopad 20 19:08:35 CET 1997

On Thu, 20 Nov 1997, Pavel Kankovsky wrote:

> ale ano:
> http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/9709.2/0088.html

Diky za praci s vyhledanim. O archivu mailove konference jsem nevedel
a ze by se to dalo jeste najit na nejakem news serveru to nepredpokladam.
Doporucuji tedy jeste url

http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/9709.2/0253.html

kde autor posila dodatecne opravy (datum 18.9.1997). Myslel jsem ze kdyz
to budu posilat mailem tak poslu oba clanky najednou a tak jsem se o tech
opravach ani nezminoval.

Leos Bitto