Problem s fontem

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 20 23:05:51 CET 1997

  Pri spusteni Xwoken nebo dosemu mi program hlasi toto:

  xload: '/usr/X11R6/lib/libX11.so.6' is not an ELF file

  (Zapise to napr. do .FVWM-ERRORS).

  Predtim jsem tento soubor presunul jinam, dal jsem tam stejnojmenny
soubor a spustil /sbin/ldconfig -v a restartoval system. Toto
hlasilo, tak jsem tam dal ten puvodni a opet spustil /sbin/ldconfig -
v a restartoval a psalo mi to opet.
 Jak to mam napravit?

 Dekuji,
                            Michael

|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |