Nechutny HACKER

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Listopad 21 00:43:07 CET 1997

On Thu, 20 Nov 1997, Jozef C. Chocholacek wrote:

> Uplne zakladna vec, ktoru treba urobit, ked vieme IP:
>
> do /etc/hosts.deny pridat:
>
> ALL : ip.adresa.toho.blba
> alebo este lepsie
> ALL : cela.domena.toho.blba
>
> Crazy.

..dle Certa (pokud to co jsem cetl bylo s nim..) to je sice dobre, ale nic
moc..

 Jinak dobre je se podivat na treba: 'www.eunet.sk/stefan/cu.html' ale to
asi neni jedina takova cz/sk stranka. Piste dalsi..pouceni neni nikdy dost!

 Jinak by dle mne bylo dobre zverejnovat adresy stroju z kterych nekdo utoci.
Tech zajemcu co by si totycnou IP dalo do host.deny by se naslo asi vice.

  						Zakkr