Nechutny HACKER

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Pátek Listopad 21 10:38:24 CET 1997

Martin Dostal wrote:

> Nevim jestli to nekomu neco rekne, ale rikal si SONAR. Mam dokonce IP
> adresu jeho pocitace. Kdyz se na ni zkusim prilogovat telnetem, tak na
> uvodni obrazovce dokone vidim e-mail sonar na .... !!!!!!! Debil. Stejne
> nevim co s nim. Z logfajlu vidim, ze cas od casu to zkousi znova.

Urcite bych se prilis nerozmyslel a zverejnil jeho IP adresu. Dal bych
se pokusil najit providera, ktery mu umoznuje pristup k Inetu. Pokud je
provider slusny, hajzlika odstrihne (pokud takto hazlika odstrihne
postupne vic provideru, ma hajzlik smulu)

Pokud by mi zpusobil nejake skody (stalo by mi to za to) poradil bych se
s pravnikem a nekym dalsim, jake podklady potrebuji pro trestni oznameni
atd (tedy, abych mohl doufat v nejaky vysledek, u nas to asi nebude
zadna slava)

> Snad uz neuspesne. Mam tam udelanej deamon, kterej mi posle vypis
> prikazu  WHO na mobil, jakmile se prihlasi nekdo, kdo ma prava
> superuzivatele.

Jestli hajzlik cte tuhle konferenci, jako prvni zrusi prikaz who

>         M.D.

                                              Krupka F.,