LISTSERV

Patka Martin smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Listopad 21 10:48:59 CET 1997

Zdravim,

delal jsem nejake pokusy s majordomo, co jsem rozchodil je na
http://linux.mikroservis.cz/majordomo.html

> pouzivate nekdo na sve masine nejaky LISTSERV ? Potreboval bych v nasi siti
> nejaky rozfrcet, ale o zadnem nevim. Pokud jsem se podival nekam na Siti
> hledacema, tak mi to nahazelo spousty odkazu do archivu konferenci. Bohuzel,
> mam omezeny pristup ven, tak se na Vas obracim s prosbou, zdalipak o necem
> nevite, co by se mohlo pouzit.

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin