OCHRANA (drive: Nechutny HACKER)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Listopad 21 11:23:12 CET 1997

Jan Liska wrote:

> [...]

Myslim, ze bezpecnost postavena na utajovani algoritmu atd.
je sice mozna nekdy resenim, ale mozna taky otazkou casu
nez nekdo to "tajne" cislo v neznamemem algiritmu ( treba XOR :)))
najde ;-)

BTW: Pokud nekdo prolomi PGP na zaklade znalosti
source - tak tohle odvolam :)

> Taky si myslim... Koneckoncu, tohle je prece styl Linuxu, ze mu kazdy vidi
> pod poklicku. Bugtraq je taky sqely zdroj informaci pro hackery - vsak tam
^^^^^^^^^^^^^^ coz je dobre.

To, ze nepomuze ani utajovani se da prezentovat na mnoha prikladech.
Napr. WindowsNT je jiste problem nahlednou pod poklicku, presto
se nasel clovek, ktery prisel na to jak "pretect" volani jadra
tak, ze se to spustilo jako kod a ten ho pridal do skupiny
Administrators :))). Takzecesta utajovani nebude asi ta prava.
;-)

S pozdravem
   Petr Snajdr