3c5x9cfg

Pátek Listopad 21 12:10:40 CET 1997

On Fri, 21 Nov 1997, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry den,
>
> 	potreboval bych na sitove karte 3c509 nastavit jiny interface.
> Vim, ze jsem kdysi mel z cesdis.gsfc.nasa.gov stazeny program, ktery
> presne tohleto umoznoval, ale ted ho tam nemuzu najit. Idealni by bylo,
> kdyby se toto prekonfigurovani obeslo bez rebootu stroje. Mate nekdo
> nejaky napad, jak to udelat?
>
> -Yenya

Jeden napad by byl:

rpm -ivh ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/pub/contrib/\
i386/3c5x9utils-1.0-1.i386.rpm
/etc/rc.d/init.d/network stop
rmmod 3c5x9
3c5x9 -p <io_address_of_3c509> -F <10baseT|10base2|AUI>
/etc/rc.d/init.d/network start

Tohle je pro RedHat, pro jine distribuce je modifikace zrejma. Pokud ale
driver pro sitovku neni jako modul tak se obavam ze to bez rebootu
nepujde. Je mozne to zkusit jen s ifconfig ethX down -- nic se tim
nezkazi, prinejhorsim se rozhodi driver na sitovku v kernelu a rebootnout
se bude muset stejne.

Leos Bitto