IP fragment overlap bug--UZ DOST, PROSIM!

Pátek Listopad 21 12:31:52 CET 1997

On Fri, 21 Nov 1997, Pavel JANIK ml. wrote:

> Myslim, ze to pravda neni, bylo to opraveno v pre-patch-2.0.32-4.gz.maybe.
> Neverim, ze by to fungovalo na 2.0.32.

Vcera jsem zkousel teardrop na 2.0.32 a nic se ji nestalo. Tecka.
Uvedeny kus kodu to skutecne zablokuje, i kdyz trochu jinym zpusobem
nez patch od osoby skryvajici se pod "route|daemon9".

(Taky jsem zkusil "f00f" a ani to nezabralo.  Pekna nuda, to aby clovek,
boural jenom nejaka blba wokna, kdyz se chce trochu pobavit. ;> )

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]