Kernel 2.1.62

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pátek Listopad 21 16:42:43 CET 1997

On Fri, 21 Nov 1997, Ivan Vecera wrote:

> Caute vsichni,
> mam takovy problem s kernelem...
> Stahnul jsem si kernel 2.1.62, ale pokud se ho snazim prelozit
> s moduly tak mi pri prekladu vyhodi hlasku:
> usage: genksyms [-gwqdD] directory
>
> a dival jsem se a ten program se poustel s parametrem -k ...

/sbin/genksyms je sucastou modutils. Vo verzii modutils-2.1.55 pise toto:
Usage:
genksyms [-dDwqV] -k kernel_version > .../linux/module/*.ver

> dale mam problemy s xosview... program se nastartuje ale
> nic neukazuje... a musi se killnout
> mam XFree86 3.3.1

No xosview je moj oblubeny program. Ale z urcitych dovodov pouzivam jeho
starsiu verziu, takze budem len hadat. Su dve moznosti:
1. Mas zapnute sledovanie siete, a nemas v jadre sietove zariadenie.
2. Od nejakej verzie 2.1.x jadra bol na koniec /proc/interrupts pridany
 riadok:

NMI:          0

a to moj xosview strasne rozhnevalo. Pomohlo upravit zdrojak xosview.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones