Kernel 2.1.62

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Listopad 21 19:15:25 CET 1997

On Fri, 21 Nov 1997, Ivan Vecera wrote:

> Caute vsichni,
> mam takovy problem s kernelem...
> Stahnul jsem si kernel 2.1.62, ale pokud se ho snazim prelozit
> s moduly tak mi pri prekladu vyhodi hlasku:
> usage: genksyms [-gwqdD] directory

Rozhodne pri kompilaci techto vyvojovych kernelu muze dojit k takovym chybam.
Proto bych bud cekal na novejsi verzi kernelu, nebo zustal u 2.0.
Do konference to je podle zbytecne posilat, nikdo s tim stejne asi nic
moc nevymysli

> dekuju za kazdou radu...
>
> Ivan Vecera
>
> --
> ------------------------------------
> Ivan Vecera
> Polni 784, Uherske Hradiste, 686 01
> Tel.: 0632/579 750
> E-Mail: xvecera na fi.muni.cz
>         falco na ics.muni.cz
>         vecera na avonet.cz

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |