fat32 z Win95-osr2 (delsi)

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Listopad 24 09:38:18 CET 1997

On Sun, 23 Nov 1997, Ing. Josef Kohout wrote:

> Ale fat32 se mi nikdy nepodarilo zpristupnit. Dnes jsem nove nainstaloval a pak
> radeji i zkompiloval jadro 2.0.32 v nadeji, ze fat32 zahrnuje. Nezhrnuje!
> Vyvojova jadra mi se stavajicimi knihovnami radne nefungji, nove knihovny nelze
> nainstalovat napriklad pro chybejici ld.so >= 1.9.5 a tak dale. Asi budu muset

Co ti brani nainstalovat ld.so-1.9.5 ? Aj keby si nechcel prejst na 2.1.x
jadro, odporucam ti nainstalovat si tuto verziu linkera, kvoli oprave
niektorych chyb, ktore boli v predchadzajucich verziach.

Myslim, ze vsetky baliky potrebne k prechodu na 2.1.x jadro su k dispozicii
ako rpm v contribe.

						jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones