XFree86, DPMS a Nokia 445Xi

Jan Prikryl prikryl na acm.org
Pondělí Listopad 24 11:07:54 CET 1997

Dobry den vsem,

od patku jsem vicemene stastnym majitelem noveho monitoru,
jedna vec mne ovsem stale trapi: pouzivam-li DPMS v XFree,
"standby" i "suspend" mod funguji IMHO normalne, jakmile
ma ale monitor prejit do "off" modu, nevypne se, evidentne
je out-of-sync (kdyz si vyvolam menu, je kazdou chvili v jinem
rozliseni, obcas ma zubate okraje) a pokud zacnu hybat mysi
ci psat na klavesnici, nestane se nic, porad je cerno. Jedine
reseni je vypnout a zapnout, to mne ale moc nenadchava.

Koukjal jsem se, jak se to s DPMS v XFree ma, ale nikde se o
tom do detailu nepise ... nejaky napad?

XFree86: verze 3.1.1, server pro ATI Mach64 PL0
Monitor: Nokia Multigraph 445Xi

Dik.

-- JP
-- echo "prikryl\0100acm.org"