Vice domen na jedne karte

Zdenek Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 24 12:12:37 CET 1997

Zdravim,
 mam takovy problem:
stavim si doma malicke "vyvojove pracoviste". Mam ale jen dva pocitace a
dve sitovky. Z jednoho mam linuxi server, na druhem bezi winy.
Potreboval bych, aby se mi linuxi pocitac hlasil z nekolika domen,
rekneme stroj.a.cz, stroj.b.cz .... Klient by byl z jednne z techto
domen.
Bohuzel se mi nepodarilo pridat na sitovku dalsi IP adresu, tim mene z
jine domeny. Nameserver mi chodi v pohode, ted jen pridat adresy. Nevite
nekdo, jak na to?
System je RH upraveny Calderou, v podstate RH 4.2 (jadro 2.0.29, s tim
bych nechtel hybat)
Jo, budu muset poustet nejaky "router" nebo mi to v teto konfiguraci
bude chdiut i bez nej?

P.S. Jsem ted malo na zivem inetu (proto to domaci pracoviste) tak bych
pripadne odpovedi privital spise
mailem.(bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz)

Zdenek Mazanec