Apache a SSL

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Listopad 24 14:49:04 CET 1997

On Fri, 21 Nov 1997, Ota Cieluch wrote:

> Takze  :
>
> Apache s podporou SSL (https protokol) lze provozovat i jako obycejny
> httpd. Napr. jeden virtualni server bude http , druhy https, prectete si
> pozorne http.conf-orig patchnuty pro SSL - zvlaste prikaz SSLDisable a pak
> polozky Port a Listen.
>
> Tohle by mohlo pomoct:
>
> Port 80
> Listen 80
> Listen 443
> SSLDisable On
> --- zbytek konfigurace ---
> <VirtualHost ssl.neco.cz:443>
> SSLCACertificatePath xx
> [...]

 Neco podobneho jsem kdysi zkousel, bohuzel jsem neuspel. Delalo to, to
ze bud byl SSL na obou portech nebo ani na jednom.

					Vlada Mihl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *