iomega ditto

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Pondělí Listopad 24 16:36:13 CET 1997

On Mon, 24 Nov 1997, Matus Hrusovsky (Linux) wrote:
> Ma so %subj% niekto prakticke skusenosti, zaujima ma hlavne interne
> prevedenie - co je to ta ich Ditto Dash Accelerator Card ???
> Aky software to podporuje a ako sa to sprava, pripadne ake rychle to je v
> praxi oproti uvadzanym cca 19MB/min.

Prakticke zkusenosti mam 4 mesice.

1) Vyhnete se obloukem DITTO 2GB - neumi formatovat, katridge jsou
nekompatibilni s cimkoliv jinym, jine nelze pouzit (pro zapis, cte i
nektere QIC-80)

2) K DITTO 3.2GB (resp. 3200 Easy) si kupte DITTO DASHBOARD CARD, opravdu
to zrychli, navic pokud mate v pocitaci starsi FDC radic (ktery neumi
2.88M mechaniky) tak se s Vami vubec nebude bavit a muzete si pasku pouze
previjet (odzkouseno na moji domaci 486). Catridge doporucuji 3M Imation
TR3.

3) Po instalaci mechaniky a karty je treba si stahnout ftape z adresy
  WWW         : http://samuel.math.rwth-aachen.de/~LBFM/claus/ftape
aktualni verze je ftape-3.04. Funguje velmi dobre. Jsou tam i nastroje pro
praci s volumy (moznost pojmenovani, ale i treba zkraceni pasky o posledni
volume). V soucasnosti autor pracuje na doplneni dokumentace a zacleneni
ftape do distribuce jadra (nezkousejte si prelozit ftape co se dodava s
jadrem, je to starsi). Verze ftape 3.03 mela chybu prave pri praci s DITTO
(segment not found). Jsou to vsechno moduly, kompilovat kernel netreba.

4) Zalohovaci rychlost pri pouziti DASHBOARDU, pri softwarove kompresi na
Pentiu 120Mhz (64MB Ram) je 1.6GB (nekomprimovanych) za 2 hodiny. Komprese
okolo 70%. Bez komprese nevim, nepouzivam.

	S pozdravem

Ivan Simonik
INEC s.r.o.                           PHONE: +420-5-45154530
Internet centrum Brno                 FAX  : +420-5-45154532
Lazaretni 7                           E-MAIL: Ivan.Simonik na brno.inec.cz
615 00 BRNO
Czech Republic