(Fwd) Czech XTerm.ad

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 24 17:16:56 CET 1997

> zkusil jsem rozbehnout cestinu na XFree 3.2 v xtermu (distribuce RH
> 4.2), prvotni nadseni vystridalo zklamani. Pise to sice cesky, ale
> pouze mala pismena. Pri zapnute PAUSE dokonce nejsem schopen napsat
> ani jedno velke pismeno, ktere muze obsahovat diakritiku.
> Predpokladam, ze delam nekde chybu. Nenapadne nekoho, kde?
>
> Pavel Lisy

     Koukam, ze mas stejne problemy jako ja tady na pokoji. Taky mne
tam lezou sama mala pismenka. Bude to nejspise mapovanim klavesnice.
   Kdyz zjisis neco noveho, dej mi vedet. Problem je v tom, ze ja mam
   takovyto problem na konsoli.
      Cestina pod X mi nejak nefacha. Fonty tam sice mam, a treba
Netscape mi je zobrazuje, ale aby i xterm zobrazoval ci psal cesky,
   to ho ani nenapadne, at nastvuji co nastavuji.

    Bye,

                           Michael

     PS: Jo, Pavle, nezapomente prosim Te naucit Nomeku koledu "Pasli
ovce valasi'. Zacali jsme ji ucit deti na besidce a budeme to
s nimi nejspise zpivat na shromku na podiu a vy tedka jedete pryc,
tak ji to naucte. Diky.

  Koukám, že máš stejné problémy jako já tady na pokoji. Taky mne tam
lezou samá malá písmenka. Bude to nejspíše mapováním klávesnice.
Když zjisíš něco nového, dej mi vědět. Problém je v tom, že já mám
takovýto problém na konsoli.
   Čeština pod X mi nějak nefachá. Fonty tam sice mám, a třeba
Netscape mi je zobrazuje, ale aby i xterm zobrazoval či psal česky,
to ho ani nenapadne, ať nastvuji co nastavuji.

 Bye,

                        Michael

  PS: Jo, Pavle, nezapomeňte prosím Tě naučit Nomeku koledu

|  Michal Řada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |