driver na 3Com 3c900 Boomerang

Pondělí Listopad 24 17:37:38 CET 1997

On Mon, 24 Nov 1997, comcotto wrote:

> Chcem sa spytat, nevie mi niekto poradit, kde by sa dal zohnat nejaky
> novy driver na  3Com 3c900 Boomerang. Mam jadro 2.0.31 a tam by vraj mal byt
> uz dobry. Ale mne v poslednom case zacal padat. Pri vetsom navale ludi na
> stroj zacnu na konzolu vybehavat hlasky a neda sa vobec na interface
> prihlasit.

V kernelu 2.0.32 je jeste o trosku novejsi driver, verze 0.46C. V 2.0.31
je jen 0.44. Nevim jestli to pomuze. Ale na 2.0.32 doporucuji upgradovat
stejne, ma opraveny dve zavazne chyby - jednak f00f bug na Intelovskych
Pentiich a jednak "teardrop attack", aneb "ping of death" v novejsi
podobe, se stejnymi ucinky...

Leos Bitto