nechodi mi export disku na jine masiny v siti

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 24 18:28:02 CET 1997

Pavel Strnad wrote:
>Pokud nastartuji /etc/rc.d/init.d/nfs start, tak napise, ze je rozbiha:
>Starting NFS services: rpc.mountd rpc.nfsd
>ale pak ty daemoni hned zmiznou.
>Diky tomu mi nefunguje export disku jinam. Cizi disky si mohu montovat.
>Nevite cim by to mohlo byt?

libc?
nam se neco podobneho (hromadny uhyn rpc.mountd :-) delo s libc-5.4.36
(nebo 5.4.38? ted nevim); u libc-5.4.4? zase prozmenu nejelo resolvovani
jmena z IP, takze asi bude nejvhodnejsi zustat u stabilni 5.3.12
(jenze tam zase 'jeste' nefunguji locale :( )

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael