(Fwd) Czech XTerm.ad

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Listopad 24 18:33:59 CET 1997

On Mon, 24 Nov 1997, Jan Kasprzak wrote:

> 	Neni lepsi zkusit xkb
> (ftp.fi.muni.cz/pub/linux/localizaton/cs-tools/testing/)? Je tam vec
> ktera funguje na XFree86-3.3.1, celkem (aspon u me) bez problemu.
> Sorry, zatim nemam vic casu se cestinou v X11 zabyvat.

Ja som to skusal na mustangovi, ale fungovala mi dioda scrolllock, v hornej
rade pismena s dlznom. Nemohol som sa tomu prilis venovat, tak som v
rychlosti pouzil stare osvedcene riesenie: prepisal som translacnu tabulku
do xtermu. Aspon na latex mi to zatial staci. Zaujimave je, ze ked som
sledoval cez xev ake znaky to dava, zdalo sa ze je vsetko v poriadku. Dalsia
zaujimavost je, ze ked v X-och prekompilovanych s patchom od S. Medunu
nastavim premennu LANG, kazdy program mi pri prvom stlaceni klavesy napise
na stdout:
I18N: locale not supported by Xlib, locale set to C

				jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones