Podezrele hlasky

Patka Martin smartin na mikros.mikroservis.cz
Pondělí Listopad 24 19:45:49 CET 1997

 Zdravim,

> Root si brouzda na strankach sex.zln.cz ( co tam asi muze byt? :-)

Prave !   root jsem ja a to bych o tom vedel. Nikdo jiny nez ja rootovska
prava nema (aspon doted nemel....)

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin