Problem s multi-session CD

Henryk Paluch paluch na Terezka.ufa.cas.cz
Pondělí Listopad 24 19:46:24 CET 1997

 Pavel Rosicky napsal:
>V Linuxu po namountovani multi-session cd-cka "vidim" pouze data
>vypalena v prubehu prvni session. Pritom to same cd-cko se v jine
>mechanice pod woknama (95) zda byt naprosto v poradku. Pro vypalovani
>pouzivam mkisofs verze 1.11 a cdrecord verze 1.5 - vse pod linuxem.

Ja mam nasledujici rozporuplne zkusenosti:

 * na vypalovacce (YAMAHA CDR102) se vzdycky namountuje jen prvni session
 * na IDE mechanikach (TOSHIBA, HITACHI, BTC) se vzdy namountuje spravne
   ta posledni (pouze s BTC jsou obcas drobne problemy - nekdy se
   namountuje prvni a podruhe zase spravne ta posledni (a to i pod NT) -
   spise je to ale dano kvalitou mechaniky BTC - nic horsiho jsem v tomto
   zivote nemohl koupit :-| )
 * pod DOSem se mi s puvodnim ovladacem BTC nepodarilo precist z
   multisession ani bajt :-(

Mnoho radosti s multisession preje
                                    Henryk Paluch, paluch na terezka.ufa.cas.cz