Prepinani mezi aplikacemi v X-woknech

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Úterý Listopad 25 09:40:44 CET 1997

Michal Rada <mrad5447 na menza.mff.cuni.cz> wrote:

:   Mohl by mi nekdo poradit, kde se nastavuje zpusob prepinani
: aplikaci v X-windowsech? Jde mi konkretne o toto:

:    Nechci, aby se mi aplikace prepinali pouhym pohybem mysi, ale az
: po stisku leveho tlacitka.

Zalezi na tom jaky mate window-manager, obecne bych vam doporucil 'man
<nazev vaseho window-manageru>'. Pokud mate fvwm2, je na to direktiva
ClickToFocus, ktera se pise do konfig. souboru, takze bud do .fvwm2rc ve
vasem domovskem adresari nebo do
/usr/lib/X11/fvwm2/.fvwm2rc nebo do /etc/X11/fvwm2/system.fvwm2rc ... :)
, podle toho kde ho mate.

Egon Eckert