brana news > listserv

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Listopad 25 12:37:12 CET 1997

               Dobry den

On 25 Nov 97 at 8:51, Jiri Lisicky wrote:
> vytah z FAQ konference

> Ja nevim jak Vam, ale me tohle nefunguje. Kdyz to poslu do news
> neobjevi se to tam. Chodi Vam to ? At vim kde mam patrat.

   Jsem spravce zminene brany mezi newsy a mailing listy. Zde je ukazka
hlavicek jednoho z Vasich prispevku, ktere byly zaslany do newsu a do
e-mailove konference neprosly:

> From: lisicky na datis.cdrail.cz (Jiri Lisicky)
> Newsgroups: cz.comp.linux
> Subject: Re: fvwm95-2.0.43
> Date: Thu, 20 Nov 1997 09:29:45 GMT

   Brana nepropousti prispevky, v jejichz hlavicce NNTP-Posting-Host: je
ciselna IP adresa. Je to opatreni proti spamu, bez ktereho by pravdepodobne
na zadost mnoha clenu teto konference bylo propojeni zcela zruseno.

   Obavam se, ze budete muset pro prispivani do konferenci pouzivat e-mail
nebo donutit Vaseho spravce site, aby zajistil, ze pole NNTP-Posting-Host:
bude obsahovat domenove jmeno pocitace.

   PS: mnoho prispevku do newsu neprojde take kvuli tomu, ze M$ mailery
generuji hlavicku Message-Id: obsahujici dva zavinace (v rozporu s RFC822).
Chystam se na napravu, ale zatim mam dulezitejsi veci na praci, nez
opravovat chyby nejbohatsi softwarove firmy na svete...

                                                           S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
    Department of Computer Science, Technical University of Liberec