ochrana systemu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Listopad 25 13:56:13 CET 1997

 Zdar,

 kdyz jsem zacal 'OCHRANA...'  debatu tak jsem myslel, ze snad zazni nejake
vyrazne: 'ano o tom by bylo dobre psat...atd'.

 Osobne jsem ochoten nejak davat dohromady nejake stranky na toto tema, ale
nemam cas hledat odkazy, prekladat a psat..atd.
Proto by bylo dobre pokud by se naslo par lidi ochotnych pomoci.

 Behem cteni dane debaty jsem dosel k nekolika bodum. Tak pokud chcete tak
ctete o cem by se dalo psat.

 1. neni nutne psat hned o tom jak se komu dostat do systemu, ale pro
 zacatecniky napr. prava atd... (proste takovy idiotuv uvod do
 bezpecneho systemu).

 2. Chyby z rukou admina. Dost lidi dela chyby a zapomina. A to napriklad
 i taci kteri jsou obecne uznavani a treba i pisou knihy o Linuxu..
 (proste takovy adminuv blbnicek).

 3. Diry. Je pravda ze to ma dve ostri, ale diky tomu to taky nekam jde
 a nekdo neco dela proto aby tam chyb bylo co nejmene.

--> pokud to vse pripada nekomu off-topic tak sorry, ale az vam nekdo bude
pod rukama mazat disk tak to asi off-topic moc nebude....

--> Omlouvam se za puvodni subj. "OCHRANA...." (velka pismena).

							Zakkr