Fetchmail v rezimu ETRN

Tomas Pohanka pohanka na sup.pvt.cz
Úterý Listopad 25 18:53:22 CET 1997

Dobey den,

  dnes jsem stravil spoustu casu nad fetchmailem (verze 3.9) abych
jej donutil skakat, tak jak ja piskam. Chtel jsem nejen stahovat
postu z POP schranek, ale taky nakopnout vzdaleny server pomoci ETRN
prikazu, aby postu pro danou domenu poslal na muj mailserver.
At jsem zkousel prikazy, jake jsem chtel, vzdy mi hlasil nejakou
chybu a ETRN rezim jsem proste nerozjel. Hlasky byly toho typu,
ze bud nemam zadany mailserver, nebo ze options remote nelze pouzit
pro ETRN rezim. Ale jak se tenhle rezim presne zadava, jsem z manu ani
faq a ostatnich informaci na Internetu nedokazal pochopit.
Muzete mi nekdo pomoci?

Mam RedHat 4.1, jadro 2.0.29

Diky	Tom
 Tomas Pohanka                     e-mail: pohanka na sup.pvt.cz
 PVT a.s. Sumperk, Zerotinova 81     tel.: (0649) 393203