problem s RPC

Úterý Listopad 25 21:54:28 CET 1997

hk na czech.net (Jan Kubr) writes:

> ... Bohuzel nemam soubor portmap, takze nemohu spustit
> portmapper. Potreboval bych vedet zda mam neco nenainstalovany (jaky
> package) nebo jenom nenakonfigurovany.

V RadHatu 4.2 mam package portmap-4.0-3 a soubor /usr/sbin/portmap.
Startuje skriptem /etc/rc.d/init.d/portmap.init

> Kdyz uz jsem u RPC, co je vlastne na Linuxu za implementaci RPC,
> nepripada mi to moc jako ONC RPC?

V /etc/services se na to odkazuje jako na sunrpc, tedy melo by to byt
ONC RPC (ONC RPC vymyslela firma Sun Microsystems), ale nevim, je-li
to plne kompatibilni. Dalsi variantou by bylo DCE RPC (ktere je s ONC
RPC nekompatibilni), ale na to by se asi neodkazovalo pres sunrpc.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR